venres, 13 de marzo de 2015

UNHA DE PREMIOS.

Nestes últimos días recibín varios premios que me fixeron moita ilusión pero aínda non tivera tempo de facer un post para agradecelos.
Dende os blogues Aula Tic ( de Ana Martínez),Las Tic en Primaria ( de Isabel Piñero) e Escuela infantil castillo de Blanca  (de Blanca Lafarga) fannos chegar o Black Wolf Blogger Award.
E Mirian Cartagena de Puertas a la imaginación envíanos outro Black Wolf Blogger Award.
Moitísimas grazas, Ana, Isabel, Blanca e Mirian por pensar neste blogue como merecedor destas distincións que nos concededes.

Agora vamos con normas e nominacións:
-Agradecer a quen cho concedeu(xa está feito).
-Contestar cinco preguntas.
-Nominar a 15 blogues.
(No segundo premio deben nominarse a cinco blogues)
Cuestionario:
-Cal foi o primeiro libro que liches?
Non me lembro, pero teño o recordo duns Reis que me trouxeron "Micaela no sabe jugar" de José Luís Olaizola.Por suposto aínda o conservo.
-Por que escribes?
Porque me gusta, porque me serve, porque me libera.
-Tes unha musa ou inspiración?
Depende. Inspírame o que vexo, o que vivo, o que soño....
-Escribes o que vives ou vives o que escribes?
As dúas cousas.
-Quen foi o teu gran amor?
Aínda que soe a tópico: foi e é a familia.

Co voso permiso non vou nominar a outros blogues porque , a parte de que sempre me custa moito,xa chego tarde, e a maioría dos blogues aos que eu llo concedería xa o recibiron. De todas formas, outorgo os distintivos a todos aqueles blogues que me visiten e que lles apeteza telo.

4 comentarios:

  1. Me alegra que te hayan gustado los premios, es muy emocionante recibir estos premios en los comentarios. Gracias por publicarlos.
    Mucha suerte en tus actividades y proyectos.
    Cariñosss.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Tienes toda la razón,Mirian.Los premios te emocionan y te animan a seguir.Gracias por pensar en mi blog para concederle uno de ellos.
      Suerte para ti también en el estupendo trabajo que realizas.
      Biquiños.

      Eliminar