sábado, 24 de febreiro de 2018

A NOSA ROSALÍA.

Imaxe de Luz Beloso.
Hoxe ,24 de febreiro, celebramos á nosa querida Rosalía de Castro.Cada vez ten máis repercusión a data que conmemora o seu nacemento e non é para menos. Muller intrépida, que escribiu en galego, foi estandarte da nosa Lingua; esa que está en horas incertas. A nosa aula, compartiu unha fermosa iniciativa cos picariños de 3 e 4 anos, para ensalzar a figura da autora.
Implicamos ás familias dos nosos alumnos/as para facer un recitado familiar do poema "Alborada". Este foi o resultado. Espero que o gocedes tanto, como nós a súa realización.
Premede aquí, para acceder  a entradas anteriores.
Premede sobre a imaxe para ver o recitado.
Grazas aos picariños. á profe Vane, ao perellos de primeiro, a Josele (que non teño o pracer de coñecer), ás familias e a todos aqueles que fixestes posible este proxecto. Rosalía estaría orgullosa; eu estou,  namorada do resultado.
FELIZ DÍA!!!

6 comentarios:

  1. Una feminista para estar orgullosas las mujeres del 2018.
    Feliz día.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Yo me siento muy orgullosa, como mujer y como gallega.
      Gracias, Blanca.
      Un beso.

      Eliminar
  2. una pregunta, Anabel, hay algún día en el que celebréis a Emilia Pardo Bazán?? es que no me suena.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Es una mujer muy importante que debería tener su propio día pero a fecha de hoy , no hay celebración.
      Un beso, Blanca.

      Eliminar